3 Shopping tips

1. Primark, såklart, tror alla som åker till England vet vad det men iaf det är ett klädvaruhus (har även skor, väskor accesoarier helt enkelt) som är känt för sin billiga priser typ en top för 4 pund. Hur bra är nt det?? Jag skulle tipsa om att ni som åker till Torquay vi London shoppar på Primark i Torquay, för i London är det KAOS asså verkligen 20 min kötid till kassan osv.

2. NewLook den klädaffär jag helt klart shoppat mest från gaska likt gina tricot men fler stilar och större iaf om du går till den stora finns två i torquay! Sjukt fina kläder och typ Gina priser dvs 100-150 för en topp men nu är det jöttemkt rea så typ 50-100 kr för en topp oså men tipstipstips om du åker till torquay

3. Ponudland, som namet säger ALLT för 1 pund det finns det mesta men inte kläder men hår/hud produkter, dryck(tre läskburkar 1 pund!!!!) snacks, mat, småprytlar ect ect. Tror alla sts elever har köpt ngt där ( jag köper mitt vatten2L för ett pund)

Där var mina tre shoppingtips i torquay komentera gärna era tips så jag kan kolla in ngra nya affärer.
Hörs:*

Fråga nt om bilden men den är så jävla sann och rolig alla med JRT fattar ingen annan😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0