Vad jag har shoppat på språkresan

Japp här kommer ett inlägg med bild på allt jag har shoppat under resan än så länge oså en beskrivning av vad det är och var det är köpt

Skor- NewLook 10 pund

Linnesblus- NewLook 12 pund

Bomullsrondeller- Primark 1 pund

Body butter, Jordgubb och papaya- The body shop 12 pund för båda. 5 för papaya och 7 för jordgubb ( de var på REA)

Handsprit, mango- the bodyshop 2.5 pund

Bodylotion- ponuland 50 pence (egentligen 1 pund men delar med Ebba så betalade bara hälften, make sence?)

Sen har jag köpt glass och snacks och vatten men det håller jag nt direkt koll på.....

Aja snart kommer jag med mina västa shoppingtips i torquay, exter, paignton
Troligt vis ikväll men annars imrn

Ps sorry att bilden som ska visa upp linnesblusen blev så failad men jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0