Hallå igen

Jag har nu packat klart allt och fixat i mitt rum( det ska renoveras medans jag är i torquay) och när väskan ligger färdig packad på golvet kalendern säger 1(!!!) dag kvar kan jag omöjligt sova så bad gör man jo man bloggar, haha.
En skum sak angående min språkresa är att första skulle vi ( jag och ebba) bo hos en familj som hade två barn osv men nu helt plötsligt ( sen igår) ska vi bo hos en ensamstående kvinna aja det blir säkert bra förutom att vi köpt två armband till den förra familjens barn men men det får bli en liten present från oss själva eller något hah
Aja nu ska jag väl gå och kolla på tv eller göra något annat för att få tiden att gå
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0