55 dagar

Om 55 dagar sitter jag på ett flygplan på väg till Englan och min första språkresa, nu tänkte jag berätta varför jag valde att åka till torquay.
Jag och Ebba gjorde en +och- lista med alla resmål i England då vi visste att vi ville åka till England där väder, aktiviteter, storlek på stad och London resornaslängd var inräknade sen satt vi en hel kväll och valde men kom till sist överens om torquay! Vi har även explorer pass dey bestämde vi ganska snabbt då våra föräldrar frågade ni ska ha explorer pass va? ;)

Att jag valde att starta en torquay blogg beror på att jag själv har änvänt mig mycket utav bloggar då jag ska ta reda på vad man som sts elev får göra.

Varför STS?
Jo Ebba tyckte dom verkade trevligare;) jag har även kollat lite mellan EF ochSTS och vad jag tror har sts mer koll på eleverna och bättre scheman, aktiviteter osv och alls bloggarna som har länkats på STShemsida har jag läst särskilt de som åkt till torquay.

Det var lite om varför jag valde vissa saker angående min språkresa
KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0